Imagery and research

Sosiaalisen CRM:n seuraava askel

Ruotsalainen operaattori 3 on avannut uudenlaisen verkkokaupan. Erikoiseksi 3LiveShop-konseptin tekee sen lähestyminen asiakaspalveluun. Verkkokaupassa asiakas saa halutessaan henkilökohtaista palvelua, jonka tuottaa asiakaspalveluhenkilö videoyhteyden yli.

Mashable-blogin esittelemässä videocasessa on esitelty, miten asiakaspalveluhenkilöt voivat kosketusnäyttöjensä avulla koostaa asiakkaan toivoman tuote- ja palveluyhdistelmän suoraan ruudulle.

Lopputuloksena on samantyyppinen palvelukokemus kuin perinteisessä myymälässä, mutta ilman myymälään matkustamisen vaivaa.

Mielenkiintoinen innovaatio tuo inhimillisen asiakaspalveluelementin osaksi verkkokauppaa, joka voi olla kannattavaakin, ainakin riittävän monimutkaisissa tuoteryhmissä.

Viime kädessä kyse lienee siirtymästä kohti yhteisöllisempää yhteyttä asiakkaaseen, asiakaspalvelun siirtämisestä verkkoon ja inhimillisen elementin hyödyntämisestä.
Comments
Darkroom theme
by ThemeFlood