X-sukupolvi suurin mediakuluttaja verkossa?
Thu, Aug 25 2011 02:56
| consumers, demographics, generations, online, research
| Permalink
Viime aikoina keskustelu on painottunut pitkälti nuorten ja nuorten aikuisten verkkokäyttäytymiseen. Y-sukupolven ja millenia-sukupolven elämä sekä verkkonatiivius ovat olleet päällimmäisiä teemoja. Tästä näkökulmasta on mielenkiintoista lukea eMarketerin raportista, jonka mukaan X-sukupolvi on suurin mediakuluttaja verkossa.
Siis me 34-45-vuotiaat, keski-ikää "lähenevät", jotka kasvoimme lankapuhelimen ja Commodore 64:n aikana. X-sukupolvi on eMarketerin mukaan suurin onlinevideoyleisö; nyt 74 % verkkoa käyttävistä genX:istä katsoo videota verkosta. Määrän ennustetaan kasvavan 80 %:iin v. 2015 mennessä.
Lisää osoitteessa ylikoski.fi
Siis me 34-45-vuotiaat, keski-ikää "lähenevät", jotka kasvoimme lankapuhelimen ja Commodore 64:n aikana. X-sukupolvi on eMarketerin mukaan suurin onlinevideoyleisö; nyt 74 % verkkoa käyttävistä genX:istä katsoo videota verkosta. Määrän ennustetaan kasvavan 80 %:iin v. 2015 mennessä.
Lisää osoitteessa ylikoski.fi
Comments