Imagery and research

X-sukupolvi suurin mediakuluttaja verkossa?

Viime aikoina keskustelu on painottunut pitkälti nuorten ja nuorten aikuisten verkkokäyttäytymiseen. Y-sukupolven ja millenia-sukupolven elämä sekä verkkonatiivius ovat olleet päällimmäisiä teemoja. Tästä näkökulmasta on mielenkiintoista lukea eMarketerin raportista,  jonka mukaan X-sukupolvi on suurin mediakuluttaja verkossa.

Siis me 34-45-vuotiaat, keski-ikää "lähenevät", jotka kasvoimme lankapuhelimen ja Commodore 64:n aikana.  X-sukupolvi on eMarketerin mukaan suurin onlinevideoyleisö; nyt 74 % verkkoa käyttävistä genX:istä katsoo videota verkosta. Määrän ennustetaan kasvavan 80 %:iin v. 2015 mennessä.

Lisää osoitteessa ylikoski.fi

Comments
Darkroom theme
by ThemeFlood